۱۸.۵.۸۷

در بروژ


عکسی از پشت صحنه فیلم:سمت چپ کولین فارل-وسط مارتین مک دانا-سمت راست براندان گلیسون


" در بروژ " محصول 2008 انگلستان ، اولین فیلم بلند مارتین مک دانا ، فیلم ساز 38 ساله انگلیسی است . مک دانا که کارش را با نمایشنامه نویسی آغاز کرده ، نمایشنامه نویس موفقی است که جوایزی نیز در این حوزه کسب کرده است . اولین فیلم مک دانا یک فیلم کوتاه 27 دقیقه ای است به نام شش تیرانداز ، که برنده ی اسکار بهترین فیلم کوتاه در سال 2006 شده است .
در بروژ داستان ری ( کولین فارل ) و کن ( برندان گلیسون ) دو آدمکش حرفه ای است که به خاطر اشتباهی که در عملیاتشان پیش آمده و خشم رییس شان هری ( رالف فاینز ) را برانگیخته ، مجبورند دو هفته را در شهر بروژ در بلژیک سپری کنند و منتظر تماس رییس شان بمانند . کن سعی می کند تا از این فرصت برای تماشا دیدنی های قرون وسطایی شهر استفاده کند اما ری حالش از بروژ به هم می خورد و...
فیلم در ژانر کمدی است که البته در نهایت به ژانر جنایی نیز وارد می شود . طنز فیلم که اغلب از تقابل به ویژه تقابل ویژگی های دو شخصیت اصلی فیلم شکل می گیرد ، طنزی سیاه است . انتخاب خوب بازیگران و بازی های خوب فیلم ، از ویژگی های برجسته ی فیلم است . فیلم نامه با استادی نوشته شده و فیلم دارای زمان بندی مناسب است و بیننده را با خود تا آخر همراه می کند . اگرچه سکانس پایانی فیلم را چندان نپسندیدم اما در مجموع فیلمی به یاد ماندنی است .
مدت فیلم 108 دقیقه است .

۳ نظر:

ناشناس گفت...

منزل نو مبارک.
به آیدای عزیز سلام برسان.

ناشناس گفت...

به به عجب منزل زیبایی رو برگزیدید!
با بهترین آرزوها

ناشناس گفت...

چه خوشگله اینجا! همه چیزش دلنشینه.فکر کنم دیگه میخوای کولاک کنی...
راستی اینم ببین!
http://ostokhodous.blogspot.com/