۷.۷.۸۷

پل نیو من بهتر بازی می کند یا استیو مک کوئین !؟


پل نیومن امروز رخت بر بست و رفت . اما نام پل نیومن برای من یادآور خاطره ای با مزه است .در دوره ی دبیرستان یکی از دوستان من عاشق سینه چاک استیو مک کوئین بود . عاشق واقعی که حتی زیر متکاش هم عکسی از او گذاشته بود و مجموعه ای از فیلم هایش را به چه زحمتی آن هم در دهه شصت فراهم آورده بود . یک شب در یک میهمانی بحث کشید به فیلم آسمان خراش جهمنی که اتفاقن استیو مک کوئین و پل نیومن با هم در آن هم بازی هستند . یکی از حضار که به حساسیت دوست من نسبت به مک کوئین آگاه بود ، با شیطنت پرسید استیو مک کوئین بهتر است یا پل نیومن ؟ خلاصه آن شب دوست مان سخنانی غرا در دفاع از استیو بر زبان راند اما از آن پس هراز چند گاهی از ما می خواست که برتری استیو را بر پل بر زبان اعتراف برانیم و ما برای خوشی دلش چنین می کردیم . یک روز خواستم شطینت کنم ، گفتم به نظر من پل نیومن بهتر از استیو مک کوئین بازی می کند . دوستم که سعی داشت بر خشمش غلبه کند ، پرسید دلیلت را بگو. گفتم این سلیقه من است و او اصرار که نه باید دلیل د اشته باشی و من هم زیر بار دلیل آوردن نمی رفتم که ناگهان دوستم به طرفم حمله ور شد و دیوانه وار مشت هایش را حواله من کرد و فریاد می زد که دلیلت را بگو چرا پل نیومن بهتر از استیو مک کوئین بازی می کند و من در زیر ضربات او از خنده به خود می پیچیدم .

۴ نظر:

ناشناس گفت...

من هميشه فكر مي‌كنم هنرپيشه‌هايي مثل استيو مك كوئين و پل نيومن يا حتي خواننده‌هايي مثل ابي و هايده و ... مال ما هستند نه مال نسل جديد.

ناشناس گفت...

جالب بود عادل عزيز
عصبيت بينايي را زايل مي كند

ناشناس گفت...

سلام

خاطره جالبی بود . اما آیا هر چیزی دلیل می خواهد ؟؟؟!!!!

R.Matini گفت...

درست دیروز بود که یادتون کردیم.یاد روزهای باهم فیلم دیدن. و ذره ذره غذا های خوشمزه تو را خوردن و به شعر های تو گوش دادن و...خیلی چیزهای دیگه...خب خاطرات فقط باید که خاطره باشند. و حتما ما یه جور خاصی پل نیومن را بیاد میاریم. فقط او نیست که بادمون میآید..زندگی که می کردیم و شکل هایی که اون زندگی داشت...من دوست دارم همیشه امروز را بیشتر دوست داشته باشم!